سرویس موسیقی هنرآنلاین : مهدی وجدانی آهنگساز و رهبر ارکستر نوای صلح در گفت‌و‌گو با هنرآنلاین گفت: آلبوم "جایی برای ابدیت" در مرحله ضبط قرار دارد و به زودی روانه بازار موسیقی می‌شود. مراحل میکس و مسترینگ این اثر موسیقایی در امریکا انجام می‌شود.

وجدانی درباره این اثر موسیقایی گفت: آلبوم "جایی برای ابدیت" شامل 9 قطعه است و نام بعضی از قطعات آن جایی برای ابدیت، نشانی، سولو کمانچه و کوزه، به تماشای مهتاب، روایت ناتمام و.... است.

این آهنگساز درباره اینکه در این آلبوم از چه سازهایی استفاده شده است، تاکید کرد: در این اثر از سازهای پیانو، ویولا، کوارتت زهی، کمانچه، کوزه، فلوت و.... استفاده شده است.

رهبر ارکستر نوای صلح خاطرنشان کرد: تمامی قطعات به صورت دوئت، تریو و کوارتت اجرا و در استودیوی دیلمان و پاپ تهیه و ضبط شده است.

مهدی وجدانی در ادامه افزود: این اثر مجموعه‌ای از موسیقی فیلم‌هایی است که ساخته‌ام و بخش دیگر به یک سری منظومه‌های شخصی خودم اختصاص دارد. این آلبوم چهارمین اثری است که منتشر می‌کنم.

وجدانی درباره اعضا و نوازندگان گروه گفت: در این اثر داوود منادی، پژمان مالکی، چکاد فشارکی، پژمان مالکی، مهسا علیپور، ویدا سران، زهرا یکانی، لیدا باقری، فرناز ساجدی، علی بی نیاز و.... به عنوان نوازنده حضور داشته‌اند.

این آهنگساز افزود: من به شعور مخاطبان احترام می‌گذارم و دوست ندارم اثری دم دستی منتشر کنم در نتیجه آلبومی که ارائه می‌کنم باید با دقت همراه باشد تا خوراک مناسبی برای مخاطبان باشد.

انتهای پیام/