به گزارش هنرآنلاین، نمایش موزیکال " اشک ها و لبخندها " به عنوان دومین اثر هنری آنسامبل اپرای تهران به سرپرستی و کارگردانی هادی قضات در روزهای نهم، دهم و یازدهم مهر به روی صحنه تالار وحدت رفت.

بردیا کیارس که پیش از این خبر از احتمال عدم حضور خود در نمایش موزیکال " اشک ها و لبخندها " را به دلیل ترافیک کاری داده بود، به عنوان رهبر ارکستر این نمایش به هنرنمایی پرداخت.

نمایش موزیکال " اشک ها و لبخندها " با استقبال بی نظیر مخاطبان روبرو و تالار وحدت مملو از تماشاچی شد.

این نمایش که براساس فیلم " اشک و لبخندها " ساخته رابرت وایز تهیه شده است و در 12 پرده به زبان فارسی اجرا شد، داستان خانواده " فونتراپ " ساکن زالسبورگ را به روی صحنه می برد. پدر خانواده 12 سال قبل همسرش را از دست داده است. آموزگاران متعددی برای تربیت فرزندانش به منزل او می آیند اما همه به ستوه آمده و خانه را پس از مدت کوتاهی ترک می‌کنند اما با آمدن راهبه‌ای که در نهایت معلم فرزندان فونتراپ می شود، خانواده در شرایط مساعدی قرار می گیرد.

اکثریت اعضای گروه تجربه بازیگری نداشتند و این مسئله در اجرای آنها مشهود بود اما داستان نمایش و شرایط اجرای آن رضایت بینندگان را جلب کرد. علیرضا ناصحی، نازنین بابایی و ناهید ابراهیمی بازیگران نقش " آقای سلر" ،"بارونس الزا شرادر" و " خواهر برتا " افرادی بودند که پیش از این بازیگری را تجربه کرده بودند.

فرنوش رحیمی، در نقش ماریا؛ رزماری عیسی پور، مادر مقدس؛ هادی قضات، کاپیتان فونتراپ؛ علیرضا عبدالکریمی، رالف گروبر؛ مجید گرامیان، مکس دت وایلر؛ هدی تاج، خواهر سوفی؛ فری مهر حاکم زاده، لیزل؛ مصطفی کرمی، فردریک؛ مانی فرزانه ثابت، کرت؛ غزل اسماعیلی، لوئیزا؛ آوا کاظمی نژاد، بیرگیتا؛ رها سجادی، مارتا؛ مینو معظمی، مارتا؛ شیما کاظمی نژاد، گرتل؛ مهسا عزیزی، آسان بحری در این نمایش به ایفای نقش پرداختند.

تینا جامه گرمی و پریسا پیرزاده نوازندگان ویولون، مجید اسماعیلی ویولون سل، پژمان اختیاری ویولون آلتو، پورنگ پورشیرازی کنترباس، امیر محمدی دارابی و نیما فاتحی گروه کر، سحر اسلامبولجی، پگاه عینکچی، آیسان بحری، پری حسن پور، دینا آل داوود، رابعه فشارکی و اندیشه پیشوا (سوپرانو 1)، هدی تاج، یکتا اعتمادی، پرنیان روحانی، سارا کاویانی، شقایق خانزادی، ملیحه مظفری و سعیده عبدالله ( سوپرانو 2)، شبنم پاک سرشت، تینا کاظم سلطانی، الهه حیدری، نسرین عسگری و تارا بخت طالع ( متزو سوپرانو)، ناهید ابراهیمی، آزاده اسدی، مانلی خشکباری، آتوسا خانزاده و سوده آغشلویی (آلتو) و محمد حقیقی، امیرحسین اسکندری، برنا فاتحی، سینا کاظمینی و مهدی فهیمی ( تنور و باس) هنرمندانی بودند هنرمندانی بودند که بردیا کیارس را در اجرای آثار موسیقیایی نمایش موزیکال " اشک ها و لبخندها " یاری کردند.

هادی قضات، سرپرست آنسامبل اپرای تهران و کارگردان نمایش موزیکال " اشک ها و لبخندها " بعد از پایان اجرا ضمن تقدیر از موسسه هامین گستر آریا از برگزاری این برنامه گفت: من از بردیا کیارس بی نهایت سپاسگذارم که در ترافیک کاری خود توانست در کوتاه ترین زمان ممکن بهترین کار را برای ما آماده کند و من از سوی خودم و گروه اجرایی به همه شما تبریک می گویم که در سرزمین ما چنین هنرمندان ارزنده ای زندگی می کنند.

اشکان قضات دستیار کارگردان و مشاور هنری، سعید غفاری اجرای دکور، مجتبی توسلی مدیر اجرایی، ساغر نیک گوهر طراح لباس، عاطفه جعفری و سمیه فراهانی طراحان گریم، رضا حیدری طراح نور، شراره جلالی مدیر صحنه، اورد انزاوی پور صدابردار، ایمان آخوندی یزدی امور هماهنگی، ایلیا شمس روابط عمومی، مانی لطفی زاده و نیوشا خطیب عکاس، امیر بهادر فلاحتی گرافیست و روشنک کی‌منش مترجم اشعار اجرای نمایش موزیکال اشک و لبخندها بودند.

نمایش موزیکال " اشک ها و لبخندها " که توسط موسسه فرهنگی هنری " هامین گستر آریا " و به تهیه کنندگی سیدعلی میرمحمدی برگزار شد، نظر به استقبال مخاطبان روزهای 19، 25 و 26 مهرماه نیز به روی صحنه تالار وحدت می رود.

پایان پیام/46