به گزارش هنرآنلاین ، گالری ایوان از روز جمعه 7 آبان ماه میزبان تعدادی از نقاشی‌های فریدون امیدی است که در مرز میان واقعیت و خیال به نمایش چشم‌اندازی مسخ شده می‌پردازد که اجزای آن دچار سانحه یا تغییر آنی شده‌ و لحظه‌ای دیگر از دید ما ناپدید خواهند شد. در بخشی دیگر از آثار این مجموعه، هنرمند به نمایش مکان‌هایی پرداخته که حالتی یادمان‌گونه دارد و لحظه‌ای را که از حرکت بازایستاده است ثبت می‌کند.

امیدی که در چند سال اخیر با تمرکز بر نقاشی‌خط به برپایی نمایشگاه‌هایی در این زمینه پرداخته بود، بار دیگر با بازگشت به نقاشی 60 اثر خود را که با تکنیک رنگ و روغن خلق شده‌اند به نمایش می‌گذارد. فریدون امیدی متولد 1346 و کارشناس ارشد نقاشی است. او علاوه بر برپایی چندین نمایشگاه انفرادی و شرکت در بیش از 60 نمایشگاه گروهی داخلی و خارجی، سابقه حضور در حراج تهران را نیز دارد.

گفتنی است گالری ایوان همانند نمایشگاه‌های گذشته، درصد متعلق به خود از محل فروش این آثار را به یکی از خیریه‌های معتبر اهدا خواهد کرد. نمایشگاه "روز آبی" 7 تا 21 آبان ماه 1395 در گالری ایوان به آدرس الهیه، خیابان مهدیه، خیابان جبهه، کوچه لسانی، بن‌بست حمید، شماره ۱ برقرار است و علاقه‌مندان می‌توانند هر روز به جز شنبه‌ها از ساعت 16 تا 20 از این آثار دیدن کنند.