بهنام کامرانی گردآورنده آثار نمایشگاه گروهی گالری آن که آثار به نمایش در آمده ماحصل تجربه تعدادی از هنرجویانش است به خبرنگار تجسمی‌هنرآنلاین گفت: اکسپایر به معنای منقضی شدن و سپری شدن است و در عرصه کامپیوتر واژه کاربردی است. در این نمایشگاه 13 هنرمند 16 اثر را با عنوان اکسپایر به نمایش گذاشته‌اند و سعی کردند به جنبه‌های مفهومی‌و شخصی به واژه اکسپایر بپردازند.

وی در ادامه گفت: نکته قابل توجه در این نمایشگاه تنوع رویکرد و رسانه است. عکس، چیدمان و نقاشی مجموعه آثاری است که در گالری آن به نمایش درآمده است.

کامرانی افزود: با توجه به اینکه تعدادی از هنرمندانی که امروز اثرشان در گالری آن به نمایش درآمده پیش از این هنرمند نبوده اند و تنها مدتی است که به هنر پرداخته اند سطح مطلوب نمایشگاه را تاثیرگذار می‌دانم.

نمایشگاه اکسپایر تا 4 مهرماه ادامه دارد. علاقه مندان برای حضور در این نمایشگاه می‌توانند از یکشنبه تا آدینه از ساعت 11 تا 20 در گالری آن حضور پیدا کنند.

گفتنی است بهنام کامرانی جزو هنرمندانی است که در عرصه هنر دیجیتال فعالیت‌های گسترده‌ای دارد و هنر دیجیتال نیز گستره‌ای از دانش‌آموختگان علوم کامپیوتری و فنون هنری را در بر می‌گیرد و از همین رو هنرمند دیجیتال در دنیای هنر لزوما می‌تواند یک هنرمند به معنای کلاسیکش نباشد.

گالری آن در خیابان تهران 19958، ونک، خیابان سئول، شماره 40 قرار دارد. همچنین در صورت تمایل برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره 88603050 تماس حاصل نمایید.

انتهای پیام/31/34