به گزارش هنرآنلاین،نمایش شاد و موزیکال "خاله مرجان و خروس" نوشته و کارگردانی مریم کاظمی که از نیمه بهمن اجرای عمومی خود را در مرکز تولید تئاتر کانون آغاز می کند. نمایشی برگرفته از داستان "قوقولی قوقول" در کتاب دوم دبستان قدیم است که ماجرای دو مزرعه همسایه را به تصویر می کشد.

این داستان که در خاطره دانش آموزان دهه پنجاه و پس از آن جاودانه است ، به کار و تلاش برای آبادانی ، سخت کوشی و محبت به یکدیگر می پردازد.

حیوانات یک مزرعه از سخت کوشی خاله مرجان می گویند و به او برای آبادانی مزرعه اش کمک می کنند اما در کنار این مزرعه ریحان که زنی تنبل است و تمام روز را می خوابد زندگی می کند. ریحان می تواند مدت زمان کوتاهی خروس مزرعه مرجان را گول بزند اما ...

نمایش "خاله مرجان و خروس" که سرشار از موسیقی های متنوع ایرانی و بومی است ، سال گذشته یکی از موفق ترین نمایش های مرکز تولید تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بود که با استقبال چشمگیر خانواده ها نیز روبرو شد. این نمایش از 15 بهمن ماه جاری در تالار بوستان این مرکز میزبان عموم خانواده ها و مهد ها و مدارس و آموزشگاه ها خواهد بود. خاله مرجان و خروس با بازی حسین محب اهری ، مریم کاظمی ، مرجان احمدی، سمیه نادری ، آنا نمکچیان، پریسا فلاح زاده ، عماد سالکی ، نازنین صفا وحسام کلانتری روی صحنه می رود.

این نمایش شاد و موزیکال با طراحی صحنه و لباس رضا مهدی زاده ، موسیقی فرید نوایی و طراحی عروسک سهیلا باجلان آماده اجرا شده است.

علاقه مندان می توانند از طریق شماره تلفن های09357408597 و 09359523047 و 88966119 نسبت به پیشفروش و رزرو بلیط این نمایش اقدام کنند.

خاله مرجان و خروس صبح ها ویژه مدارس و مهدهای کودک اجرا می شود.