سرویس سینمایی هنرآنلاین: پیام دهکردی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون این روزها مشغول بازی در سریال "گاندو" به کارگردانی جواد افشار است.

او در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین درباره این سریال گفت: نقشم در این سریال بسیار پیچیده‌ است. یکی از سخت‌ترین نقش‌هایی است که تاکنون بازی کرده‌ام. بهتر است بگویم یکی از نقش‌های کم‌نظیری است که در تلویزیون با آن مواجه شدم.

دهکردی ادامه داد: این سریال قصه‌ای امنیتی و اطلاعاتی دارد و بر مبنای مستندات واقعی به تصویر کشیده می‌شود.

بازیگر فیلم "دلم می‌خواد" درباره حضورش در سینما نیز بیان کرد: فیلم سینمایی "سرطان" به کارگردانی حسین شهابی را چند سال است که آماده اکران دارم و همچنان منتظر اکران آن هستیم. طبق آنچه شنیدم قرار بود در گروه هنر و تجربه روی پرده برود که هنوز این اتفاق رخ نداده است.

کامبیز دیرباز، محمدرضا شریفی‌نیا، سید مهرداد ضیایی، کمند امیرسلیمانی، فرهاد قائمیان، داریوش فرهنگ، وحید رهبانی، پیام دهکردی، لیلا اوتادی، ساراخویینی‌ها، آزیتا ترکاشوند، نگار عابدی، خسرو شهراز، علیرام نورایی، پندار اکبری، نیلوفر شهیدی، عرفان ابراهیمی، مجید نوروزی، رضا توکلی، علی افشار، اتابک نادری، محمدجواد طاهری، جمشید جهانزاده، بهزاد رحیم خانی، فلیپ ساپرکین، نسرین نکیسا، فرشته آلوسی، سارا محمدی، میثم ولیخانی از جمله بازیگرانی هستند که در سریال"گاندو" به ایفای نقش می‌پردازند. همچنین بازیگران دیگری نیز در بخش تولید خارج از کشور به این مجموعه اضافه خواهند شد.

سریال "گاندو" یک مجموعه ضدجاسوسی و امنیتی است و فیلمنامه آن بر اساس مستندات و وقایع تاریخی به قلم آرش قادری به نگارش درآمده و مجتبی امینی تهیه کننده آن است.